26.11.2021      231      0
 

Стартувала всеукраїнська інформаційна кампанія з популяризації безготівкових розрахунків


Національний банк розпочав всеукраїнську інформаційну кампанію з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless.

Мета кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків, стимулюючи їх зростання. 

У межах кампанії Національний банк разом із партнерами розповідатимуть про сучасні можливості широкого використання безготівкових розрахунків, зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати  платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом.

Крім того, детально пояснять, як працює NFC-технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків. 

З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) “Cashless” із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.

З навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) “Cashless” із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.

Кампанія є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні та з протидії шахрайству #ШахрайГудбай.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *