На черговому засіданні районної робочої групи «Прозорість і підзвітність» проаналізували публічні закупівлі Городищенської тергромади. З початку року виконавчим комітетом міської ради, структурними підрозділами, комунальними підприємствами та комунальними закладами міської ради здійснено 74 публічні закупівлі вартістю понад 100 тисяч гривень.
Предмети закупівель: електрична енергія, природний газ, тверде паливо, послуги з централізованого водопостачання, відеопередавач, відеосистема, квадрокоптер, продукти харчування для комунальних закладів, мультимедійне та навчальне обладнання для закладів освіти; капітальний ремонт покрівлі навчального закладу, мототранспортні засоби, капітальний ремонт частини приміщення громадської будівлі, металопластикові конструкції, екскаватор-навантажувач, медичне обладнання, капітальний ремонт відділення соціальних послуг в умовах цілодобового перебування/проживання, поточний дрібний ремонт доріг.
За результатами перевірки порушень не виявлено.
Загалом робочою групою вже опрацьовано 652 публічні закупівлі, здійснені територіальними громадами, їх структурними підрозділами, комунальними підприємствами та комунальними закладами у поточному році. Працюємо далі.