Кількість центрів з місцями для самообслуговування, де українці можуть скористатися порталом Дія, зросла до 1000 точок. У таких ЦНАП адміністратори не лише надають держпослуги відвідувачам, а й навчають користуватися порталом Дія, консультують та допомагають отримати послуги онлайн. Це дозволить багатьом людям у майбутньому отримувати послуги самостійно та збереже час адміністраторів.
“Наявність спеціально облаштованих місць з комп’ютерами з доступом до інтернету в кожному ЦНАПі зменшить цифровий розрив між представниками поколінь та жителями різних населених пунктів, адже забезпечить усіх рівним доступом до сучасних сервісів”, — підкреслила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
У Міністерстві працюють над тим, щоб дедалі більше ЦНАП облаштовували приміщення місцями для отримання послуг на порталі Дія та допомагали відвідувачам із легкістю здобувати нові цифрові навички. Зараз такі місця доступні у 612 ЦНАП, 335 віддалених робочих місцях та 57 територіальних підрозділах.
Для того, щоб їх кількість зростала, Мінцифри спільно з Програмою «U-LEAD з Європою» створило посібник. Він допоможе працівникам ЦНАП навчати українців отримувати державні послуги онлайн та надавати якісні консультації щодо е-послуг. Також ми розробили для центрів навігаційний вказівник, що допоможе відвідувачам швидше знайти місце для користування порталом Дія.
За інформацією пресслужби Черкаської ОДА