Бренд Ukraine Now гучно заявив про себе в Україні одразу, як був підтриманий Урядом, та отримав міжнародне визнання, – підкреслила керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ Роксолана Стадник у статті «Успішна кампанія Ukraine Now», яка опублікована сьогодні, 29 серпня, в УНІА «Укрінформ».
«Минуло вже більше року як Уряд підтримав бренд Ukraine Now. За цей час він став брендом успіху, попри песимістичні прогнози скептиків, які вважали, що він забудеться за кілька місяців. Навпаки Ukraine Now росте і летить. Це знак, яким маркують якісні товари, за підтримки якого проводять сучасні івенти, спортивні змагання та культурні заходи. Це бренд, який зумів завоювати прихильність не лише самих українців, які оздоблюють ним одяг і побутові предмети, а й був відмічений міжнародною спільнотою, отримавши нагороди на престижних дизайнерських конкурсах», – наголосила Роксолана Стадник.
Про успішну інформаційну кампанію Ukraine Now, перемоги бренда, успішну комунікаційну кампанію читайте у статті «Успішна кампанія Ukraine Now».
Нагадаємо, що брендинг України Ukraine NOW був підтриманий на засіданні Уряду 10 травня 2018 року.
За інформацією
Урядового порталу