В України з’явилася стратегія популяризації туристичного бренду. Представили розроблену креативною школою Projector комунікаційну стратегію Міністерство закордонних справ України, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ).
Документ визначає формати, канали та практичні кроки для формування сталого туристичного іміджу України та системного залучення іноземних туристів засобами комунікації і публічної дипломатії.
Учасники також представили міжнародну інформаційну кампанію Visit Ukraine – Summer in Ukraine, яка покликана популяризувати літній відпочинок в Україні серед іноземців. Закордонні дипломатичні установи України вже розпочали її втілення на всіх континентах.
Кампанія включає в себе промоційне відео, тематичну сторінку Visit Ukraine на офіційному сайті України UKRAINE.UA та кампанії в соціальних мережах іноземними мовами.
Обидва проєкти є прикладом ефективного об’єднання зусиль державних органів та креативного сектору довкола спільної мети: формування та просування туристичного образу України за кордоном. Проєкти на практиці втілюють один з визначених міністром закордонних справ Дмитром Кулебою стратегічних напрямів міжнародних комунікацій нашої держави – просування позитивного іміджу України за кордоном.
У 2018 році Україна отримала офіційний бренд UkraineNow, який формує образ відкритої сучасної країни, де все найцікавіше відбувається просто зараз. На початку року МЗС запустило сайт Ukraine.ua — цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій, розвиває офіційні сторінки у Facebook та Instagram. Створення та реалізація Стратегії просування туристичного бренду України в світі дозволить підсилити комунікації держави на міжнародному рівні та забезпечити їхню сталість.
Проєкт став можливим завдяки підтримці партнерів — креативної школи Projector, Посольства Великої Британії в Україні, Програми розвитку ООН, Асоціації в’їзних туристичних операторів, Chornobyl Tour, Gamma Travel, Chernobyl Exclusive Tours, Sputnik Kyiv DMC, Shabo та ще низці організацій та фахівців, які долучилися до нього.
За інформацією пресслужби Черкаської ОДА