17.07.2020      330      0
 

Як подати скан-копії до Пенсійного фонду України, щоб скористатися сервісом “Електронна трудова книжка”


В поточному році Пенсійний фонд України створив новий сервіс на порталі електронних послуг – електронна трудова книжка.

На сьогодні в електронній трудовій книжці відображається інформація про трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця.

Дані про трудову діяльність потрібно внести у вигляді сканованих копій засвідчених кваліфікованим електронним підписом. Зробити це можуть як роботодавці, так і працівники.

Отже, як правильно подавати скан-копії трудової книжки?

Для самостійного подання:

  • зайти в персональний кабінет на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
  • обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
  • додати скановані файли та відправити до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.

Для подання роботодавцем:

  • зайти в «Кабінет страхувальника» на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису;
  • обрати меню «Надання скан-копій трудової книжки»;
  • заповнити дані про працівника;
  • додати скан-копії трудової книжки та згоди на обробку персональних даних з підписом працівника;
  • відправити скановані файли до Пенсійного фонду, завіривши копії електронним підписом.

Вимоги до скан-копій:

  • скан-копія повинна бути кольорова;
  • необхідно робити скан-копії всіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку;
  • скан-копії мають бути чіткі та відображати всі реквізити документа;
  • формат зображення має бути jpg або pdf;
  • розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *