27.08.2024      83      0
 

«Головне – що всередині. Вибирай тру, а не фейк»


зображення з написом "Їж те, що насправді драйвить. Вибирай тру, а не фейк"

Здорове та збалансоване харчування — це свідомий вибір, запорука гарного самопочуття й енергії, необхідних для успіхів у школі та за її межами.

Нова хвиля комунікаційної кампанії «Головне — що всередині» навчає підлітків обирати корисні та якісні продукти, а не їхні менш здорові альтернативи.

Комунікаційну кампанію «Головне – що всередині» реалізує UNICEF Ukraine у межах програми з формування культури здорового харчування серед дітей і молоді. Кампанія є частиною реформи шкільного харчування з ініціативи першої леді Олени Зеленської у співпраці з Міністерством освіти і науки України, Міністерством охорони здоров’я України й Командою реформи шкільного харчування.

Більше корисної інформації про здорове харчування можна переглянути за посиланням:

https://drive.google.com/file/d/1xymEH6HH_U9LmY6sc972KOvXyl3hBuon/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1FJ7oWplQoqKTK6Jn8LjtGxHdOHPqFIpY/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1Sjp6GZoV1KGde48qqe_CFTnsFgT624Am/view?usp=sharing


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *