БФ «Квітна» створено у 2016 році. Метою діяльності Фонду с боротьба з раком молочної залози в Україні, а також надання допомоги хворим на інші види онкологічних захворювань. Відтак, в рамках цієї діяльності БФ «Квітна» надас фінансову допомогу жінкам хворим на рак молочної залози та здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність задля інформування про запобігання розвитку хвороби у жінок та проведення ранньої діагностики раку.
БФ «Квітна», реалізовуючи свої статутні цілі, також здійснює інформаційно-просвітницьку діяльність з метою запобігання виникненню раку молочної залози у жінок в Україні, а також реалізує інформаційні кампанії, спрямовані на раннє виявлення раку молочної залози у жінок, яке суттєво збільшує шанси жінок на одужання.
У 2016 році був запущений в роботу сайт БФ «Квітна», на якому громадяни можуть отримати не тільки інформацію про діяльність фонду, а й ознайомитися з ексклюзивними матеріалами, пов’язаними із захворюванням на рак молочної залози, його попередження і ранню діагностику. Також створено сторінку у соціальній мережі Фейсбук, де публікуються всі матеріали фонду. Кількість послідовників сторінки сягає понад 104 000, дописи залучили аудиторію від 250 000 до 350 000 осіб.
Для того, щоб поінформувати про важливість огляду у мамолога кожну жінку і зробити щорічне обстеження молочної залози для неї максимально доступним, ми реалізуємо такі проекти:
«Обіцяй собі берегти себе» — соціальна кампанія, покликана привернути увагу громадськості до проблеми раку молочної залози в Україні. Участь у ньому взяли 12 найвідоміших жінок України, які закликали українок до проведення щорічних оглядів у мамолога, Всього у 2017 році було розмішено 47 бордів у Києві, Дніпрі, Хмельницьку та Херсоні, 60 сітілайтів у Києві та Хмельницьку, 75 метро дайтів у Києві та постери у медичних установах Житомира, Харкова, Тернопільської, Хмельницької, Одеської, Херсонської, Івано-Франківської областей, а також у Національному інституті раку. Загалом у 2017 році соціальна реклама охопила 6 областей та столицю України. У 2018 році соціальна реклама розміщувалась у містах: Київ, Новоградівка, Дніпро, Черкаси, Слов’янськ, Миколаївка, Волноваха, Маріуполь, Бахмут, Зеленодольськ, Краматорськ, Покровськ, Лиман. Мангуш, Иікопольськ, Костянтинівка та Ужгород.
«Пішла щоб повернутися» — проект для комерційних, державних та громадських організацій, мета якого — щорічний оплачуваний вихідний для кожної жінки, яка працює. Цей день вона зможе присвятити відвідуванню мамолога. «Квітна» в рамках проекту «Пішла, щоб повернутися» закликає керівників усіх масштабів дати співробітницям своїх компаній один вихідний день на рік, щоб жінки могли пройти життєво важливе обстеження у мамолога. До ініціативи активно долучаються компанії та виступають з готовністю потурбуватися про здоров’я співробітниць.
Всеукраїнський національний проект «Обладнання для Національного інституту раку» мас на меті забезпечити головну державну медичну установу найнеобхіднішим обладнанням задля максимально ефективної боротьби з раком молочної залози та ранньої діагностики.