53% українців володіють цифровою грамотністю нижче базового рівня. Тому Міністерство цифрової трансформації України оголошує місяць цифрової грамотності — масштабну інформаційну кампанію, яка надихне українців на навчання цифрових навичок.
Місяць цифрової грамотності відбудеться в межах національного проєкту Дія.Цифрова освіта в листопаді 2021 року.
Ініціативу вже підтримали Київстар, Укрпошта, WOG, Цитрус, robota.ua, Jooble, MEGOGO, «Проєкт підтримки Дія», що впроваджується ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції, і перелік партнерів постійно оновлюється.
Інформаційним партнером став Facebook. Стратегічний партнер — Фонд Східна Європа. Закликаємо лідерів думок і соціально відповідальні компанії долучатися до ініціативи.
Щодня впродовж місяця спільно з партнерами будуть:
розповідати про цифрові компетентності та проводити інтерактивні квестові завдання на вивчення кожної з компетентностей;
складати національний тест з цифрової грамотності Цифрограм для громадян, а також Цифрограми для вчителів, медиків, держслужбовців, міжнародну сертифікацію навичок володіння комп’ютером ICDL;
проводити в соцмережах конкурси на тему цифрової грамотності з подарунками ;
організовувати освітні онлайн-події ;
презентувати покрокові інструкції щодо використання онлайн-сервісів;
Спеціально для Місяця цифрової грамотності розробили набір промоматеріалів, якими можна скористатися для публікацій онлайн й привернути увагу до ідеї цифрової грамотності. Завантажуйте та використовуйте Open Pack дизайн-матеріалів: https://bit.ly/3EpKRzC ;
Інформацію про активності в межах Місяця цифрової грамотності можна буде відстежувати в соцмережах за хештегом #DigitalMonth.
Нагадаємо, однією зі стратегічних цілей Міністерства цифрової трансформації України є навчити 6 млн українців цифрової грамотності за 3 роки.