Всесвітній тиждень медійної та інформаційної грамотності, співорганізаторами якого цього року виступають ЮНЕСКО та Південна Африка, відбуватиметься з 24 по 31 жовтня 2021 року за темою: «Media and Information Literacy for the public good ‒ Медійна та інформаційна грамотність для суспільного блага».
У нинішній екосистемі складних, а іноді й суперечливих інформаційних потоків та смислів важко просувати суспільні цінності, якщо громадськість знесилена перед викликами та загрозами. Кожен та кожна має бути медійно та інформаційно грамотним / грамотною, щоби розуміти стан справ, сприяти безпечному використанню інформації та зручним можливостям спілкування.
До тижня медіаграмонтності готується проєкт «Фільтр» Міністерства культури та інформаційної політики України. Про це повідомили на сайті проєкту – https://bit.ly/3CkAhco
Серед запланованих заходів Фільтра до тижня медіаграмотності — телевізійний проєкт із Суспільним, флешмоб #яфільтрую, серія онлайн-дискусій «Медіаграмотність та освіта, медіа, бізнес», запуск національного конкурсу «Репортер» у співпраці з UNICEF та Шведським посольством та публікація тулкіту з медіаграмотності для шкіл від Шведського інституту на сайті Фільтра.
До тижня медіаграмотності будуть використовувати єдиний хештег – #фільтруйінфу. Він має допомогти відстежувати усі активності та інформаційно підтримувати ініціативи.
Додамо, що засновником традиції відзначати Всесвітній тиждень з медіа та інформаційної грамотності є Організація Об’єднаних Націй з питань освіти, науки та культури (ЮНЕСКО). Мета — підняти рівень обізнаності суспільства про важливість медіаграмотності та провести міжкультурні діалоги про сучасні тенденції в медіаосвіті.