У трудовій книжці безробітного запис про початок, поновлення,
скорочення та припинення виплати допомоги по безробіттю робить посадова особа базового центру зайнятості (філії обласного центру зайнятості, далі – центр зайнятості). Це передбачено вимогами законодавства про загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

Звертаємо увагу, що у період воєнного стану запроваджені спеціальні
норми законодавства, якими спрощена процедура зміни центру зайнятості.
Вищевказані записи до трудової книжки безробітного може внести посадова особа центру зайнятості за місцем звернення безробітного. У цьому випадку не важливо, яким центром зайнятості прийняті відповідні рішення.
Якщо ж брати стандартну ситуацію, то такі записи вносяться у тому
центрі зайнятості, де призначалася виплата допомоги по безробіттю.
Слід зазначити, що у разі припинення виплати допомоги усі такі записи засвідчуються особистим підписом посадової особи та печаткою центру зайнятості.
За інформацією Черкаської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості