
Як організувати розслідування нещасних випадків на виробництві та як впровадити психосоціальну підтримку працівників — такі теми обговорили під час зустрічі в межах платформи «Діалог влади та бізнесу». Про це повідомляють в обласному департаменті регіонального розвитку.
Це вже тридцята щотижнева зустріч. Загалом за час функціонування платформи до обговорення питань ведення бізнесу в області долучилося понад 2600 учасників.
Як зазначив заступник начальника Черкаської ОВА Олександр Турченяк, діалог проводять для того, щоб разом знайти вирішення актуальних проблем.
— На рівні ОВА ми прагнемо створити сприятливі умови для того, щоб підприємства могли розвиватися, створювати нові робочі місця та сплачувати податки — зокрема, на підтримку наших військових, — зауважив посадовець.
Цього разу до діалогу з підприємцями долучилися працівники Держпраці. Вони пояснили учасникам алгоритм дій у разі настання нещасного випадку та особливості ведення обліку таких ситуацій. Зокрема, до матеріалів розслідування необхідно додати таку інформацію:
- повідомлення про подію;
- акт Н-1;
- дані про підприємство та травмовану особу;
- обставини, за яких стався нещасний випадок і його причини;
- свідки, які були встановлені комісією;
- особи, які допустили настання нещасного випадку;
- висновки, чи пов’язане травмування з виробництвом.
Також присутнім розповіли, як впровадити ефективні програми психосоціальної підтримки, що підвищать мотивацію та продуктивність працівників. Адже з 2026 року психосоціальна політика стане обов’язковою для всіх роботодавців. Детальніше про її впровадження можна дізнатися, звернувшись до Центрального міжрегіонального управління Держпраці або скориставшись пам’яткою – https://surl.li/oyylcb.
Нагадаємо, що комунікаційна платформа “Діалог влади та бізнесу” при Черкаській ОВА створена для постійного діалогу з підприємцями області. В її межах регулярно проходять онлайн- і офлайн-зустрічі на актуальні теми.