13.11.2020      332      0
 

І вдень, і вночі: психологи обласного контактного центру цілодобово допомагають «словом»


0-800-508-876 – цілодобова безкоштовна „гаряча лінія», що при обласному контактному центрі, як і раніше, діє! Останнім часом лишень стає більш «гарячою», кажуть фахівці Центру. І пов’язано це зі стрімким поширенням COVID-19. Начальниця юридично-психологічного відділу обласного центру, психолог за фахом Тетяна Камалова говорить, що загалом восени завжди так – дзвінків більшає, однак нинішній період, зрозуміло, особливий, тож люди хвилюються.

– За останні кілька днів дзвінків стало значно більше, – зазначає пані Тетяна. – Як працюють лабораторії, які обмежувальні заходи діють, про умови госпіталізації, самоізоляції, використання застосунку «Дій вдома», функціонування транспортного сполучення, роботи закладів освіти та ще багато інших питань, з якими звертаються. Намагаємося максимально допомогти. Якщо не володіємо інформацією одразу – швидко дізнаємось і зв’язуємось потім з людиною, аби поінформувати.

Про абонентів «лінії»

Тетяна розповідає, що найбільше дзвінків надходить від людей старшого віку:

– Як правило, звертаються з конкретними питаннями. Але часом телефонують і такі, яким необхідно просто поговорити, аби їх заспокоїли. Часом здається, що для них цей дзвінок, як остання надія. Особливо це потрібно самотнім. Маємо вже навіть перелік постійних запитувачів, записаних на картці біля телефонів, знаємо їх. Це вже наші постійні клієнти. Пам’ятаю в березнево-квітневий період розпалу карантинного періоду та пандемії нам постійно телефонувала бабуся, вона жила самотньо, маючи лише песика. У жінки були панічні атаки, тому вона навіть боялася виходити з дому. Ми їй допомагали зі свого боку «словом», а волонтери, представники громадських об’єднань, із якими постійно співпрацює Центр, привозили продукти й товари та вигулювали її песика. Вона була дуже вдячна. І схожих історій чимало, – розповіла психологиня.

Психологиня Тетяна Камалова

Тетяна додала також, що інколи дзвінки надходять з інших областей. Згадує Хмельницький, Житомир, Рівне. У таких випадках допомагають в межах компетенції та спрямовують до контактних центрів відповідних регіонів:

– Між тим, із інших областей на нашу «лінію» телефонують діти, батьки яких живуть в Черкаській області та потребують психологічної допомоги. Діти просять зв’язатися з їхніми батьками, поспілкуватися, заспокоїти та фахово пояснити, як себе поводити в час карантину, яких правил дотримуватися та зберігати спокій. Насправді люди старшого віку складніше сприймають цей новий виклик. Їм важче зрозуміти, інколи страшно, зважаючи на значний вал інформації в просторі. Вони хочуть заспокоїтися. І ми розказуємо все.

Цікаво, що на «гарячу лінію» телефонують і жителі області з рекомендаціями та порадами для самих же працівників держструктур, зокрема про необхідність дотримання протиепідемічних правил.

Про фахівців контактного центру

Тетяна Камалова впевнено розповідає про свою роботу. Каже, дуже любить її:

– У нашому відділі «на лінії» працює двоє – я та ще одна моя колега. Ми чергуємо, бо працюємо і вдень, і вночі. Звісно час від часу необхідно перепочивати, аби зарядитись і знову до роботи. Бо, як і в кожній роботі, може виникнути професійне вигорання. Однак відчуття того, що ти допомагаєш людям, завжди надає сил, – ділиться думками Тетяна.

За її словами, у день може надійти зо два десятки дзвінків, вночі дещо менше. Водночас добре пам’ятає цьогорічний весняний період, коли все лише починалося для нашої країни:

– Тоді наш денний максимум сягнув 119 дзвінків. У той час ми під’єднували 4 лінії, щоб і наші інші колеги долучалися до роботи, бо питань було надзвичайно багато. У той же час приємно, коли потому телефонують і дякують за допомогу. Таких людей дуже багато.

У цілому про «телефонну роботу»

– Цю «гарячу» лінію ми започаткували ще у 2015 році. Тоді це була лінія саме для допомоги атовцям. Ми мали чимало звернень. І нині бійці, звернувшись за телефоном лінії, можуть так само одержати вичерпні відповіді на свої питання. Водночас у березні виникла нагальна потреба в інформуванні людей щодо коронавірусу. І наші фахівці продовжили роботу, – розповіла директорка обласного контактного центру, регіональна координатока БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» Лариса Ходаковська. – Фахівці обласного контактного центру з початку карантину опрацювали вже більше 7,6 тис.звернень щодо питань охорони здоров’я та інших ситуацій в області, спричинених поширенням коронавірусної інфекції. Не зупиняємося. Адже аналіз проведеного моніторингу демонструє, що люди часто лишаються сам-на-сам зі своїми проблемами, у розпачі й потребують не лише медичної, а й психологічної підтримки. Тож, якщо вам складно і потрібна допомога – не панікуйте. Телефонуйте нам і ми обов’язково вас підтримаємо та надамо фахові роз’яснення.

Цілодобова робота «гарячої лінії» за номером:0-800-508-876 (дзвінки безкоштовні).

Також діють номери:(0472) 36-11-13  та 050-420-13-56 (питання охорони здоров’я).

Працює й урядова «гаряча лінія» за єдиним телефонним номером 15-45 або через Інтернет.

Нагадаємо, МОЗ також запустило роботу контакт-центру з протидії поширенню COVID-19. Офіційну та вичерпну інформацію з усіх питань про COVID-19 можна дізнатися за безкоштовним телефоном: 0-800-60-20-19.

За інформацією пресслужби Черкаської обласної державної адміністрації


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *