На численні звернення громадян об’єднаного Черкаського району щодо прийому громадян з питань соціального захисту Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації, в умовах децентралізаційної реформи, інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1035 ”Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” заяви про призначення житлових субсидій, пільг, державних допомог усіх видів, надання статусів, виплати компенсацій, забезпечення санаторно-курортним лікуванням та технічними засобами реабілітації, інших питань соціального захисту населення з необхідними документами до 1 січня 2021 року приймалися від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.
З 1 січня 2021 до 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймалися від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).
Заяви з необхідними документами також приймалися уповноваженими осадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі – посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передавалися протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.
До 1 березня 2021 року посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймала заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструвала заяву та формувала електронну справу і не пізніше наступного робочого дня надсилала електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Міністерства соціальної політики з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.
З 1 березня 2021 року і надалі заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.
Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.
Шановні мешканці Черкаського району!
Зверніть увагу на те, що прийом громадян та документів з питань соціального захисту населення здійснюється відділами соціального захисту населення та центрами по наданню адміністративних послуг, створених при об’єднаних територіальних громадах.
Опрацювання наданих документів здійснюється працівниками управління соціального захисту населення у визначені законом терміни.