16.04.2021      546      0
 

Про прийом громадян з питань соціального захисту населення


На численні звернення громадян  об’єднаного  Черкаського району щодо прийому громадян з питань соціального захисту Управління соціального захисту населення Черкаської районної державної адміністрації, в умовах децентралізаційної реформи, інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1035 ”Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” заяви про призначення  житлових субсидій, пільг, державних допомог усіх видів, надання статусів, виплати компенсацій, забезпечення санаторно-курортним лікуванням та технічними засобами реабілітації, інших питань соціального захисту населення з необхідними документами до 1 січня 2021 року приймалися від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення.

З 1 січня 2021 до 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймалися від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних державних адміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний  державний  веб-портал  електронних  послуг).

Заяви з необхідними документами також приймалися уповноваженими осадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади (далі – посадові особи виконавчого органу) та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передавалися  протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

До 1 березня 2021 року  посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймала заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструвала заяву та формувала  електронну справу і не пізніше наступного робочого дня надсилала електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Міністерства соціальної політики з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”, “Про електронні довірчі послуги”, “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.

З 1 березня 2021 року і надалі заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням  електронної  справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального  захисту  населення  не  рідше  ніж  раз  на   два  тижні.

Шановні мешканці Черкаського району!

Зверніть увагу на те, що прийом громадян та документів з питань соціального захисту населення здійснюється відділами соціального захисту населення та центрами по наданню адміністративних послуг, створених при об’єднаних територіальних громадах.

Опрацювання наданих документів здійснюється працівниками управління соціального захисту населення у визначені законом терміни.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *