03.08.2020      587      0
 

Про роботу головного управління Пенсійного Фонду в Черкаській області


Головне управління Фонду в області нагадує, що прийом відвідувачів у всіх сервісних центрах області розпочинається о 10.00 і триває до 19.00 (у п’ятницю – до 17.45) без перерви на обід.

Зміни пов’язані з продовженням на території України карантину до 31 серпня цього року відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2».

Фахівці головного управління Фонду також надають кваліфіковані консультації, зокрема, щодо можливості вирішення питань в онлайн-режимі через вебпортал електронних послуг (portal.pfu.gov.ua) та  відповідають на дзвінки, що надходять на телефони «гарячих ліній» сервісних центрів (https://www.pfu.gov.ua/ck/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-cherkaskij-oblasti/) або головного управління Фонду в області:

(0472) 36 08 01 – для цивільних пенсіонерів;

(0472) 54 43 55 – для пенсіонерів силових структур.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *