14.04.2020      1138      0
 

Під час карантину прийом громадян в Черкаській районній філії Черкаського обласного центру зайнятості ведеться дистанційно


З метою запобігання розповсюдження короновірусної інфекції, у період дії карантину в Черкаській районній філії Черкаського обласного центру зайнятості прийом громадян ведеться дистанційно.

Для реєстрації у якості безробітного та призначення допомоги по безробіттю у цей період до служби зайнятості необхідно подати заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю а також копії документів.

Подати відповідні документи можливо наступним чином: – направити скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії документів на електронну адресу центру зайнятості/філії Черкаського обласного центру зайнятості – надати заяви та ксерокопії документів, засвідчених особистим підписом через скриньку для прийому кореспонденції, що розміщена в кожній сервісній установі служби зайнятості.

Під час карантину прийом громадян в Черкаській районній філії Черкаського обласного центру зайнятості  ведеться дистанційно
Під час карантину прийом громадян в Черкаській районній філії Черкаського обласного центру зайнятості  ведеться дистанційно

Після отримання ваших документів фахівець центру зайнятості зв’яжеться з вами для підтвердження, або уточнення наданої інформації.

ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАЗНАЧАЙТЕ КОРЕКТНИЙ КОНТАКТНИЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ!

Як проводиться опрацювання документів, що надходять до служби зайнятості при дистанційній моделі обслуговування клієнтів?

Звертаємо вашу увагу, що відповідно до положень «Про особливості реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю», документи, що надіслані заявниками на електронну пошту чи залишені у скриньці для кореспонденції служби зайнятості, вважаються такими, що отримані у день їх надходження.

Черкаська районна філія працює з понеділка по четвер (з 8:00 до 17:00) та у п’ятницю (з 8:00 до 16:00).

При заповненні заяв, обов’язково зазначайте поточну дату.

Якщо ви надіслали копії документів разом із відповідними заявами у неробочий час робочого дня, неробочий день, святковий день, або вихідний – їх розгляд і опрацювання буде здійснюватися на наступний робочий день нашими фахівцями.

Далі – чекайте на відповідь від центру зайнятості щодо ухваленого рішення та тримайте зв’язок із вашим кар’єрним радником.

Ми вам зателефонуємо, або надішлемо відповідь на вашу електронну скриньку.

Більше інформації за посиланням: https://chk.dcz.gov.ua/novyna/osoblyvosti-reyestraciyi-ta-obslugovuvannya-gromadyan-u-period-karantynu

Додаткова консультація за телефоном «гарячої лінії» 71-18-90.

За інформацією Черкаської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *