24.03.2020      446      0
 

Закликаємо щодо дистанційного формату спілкування з податківцями


Головне управління ДПС у Черкаській області закликає платників податків і мешканців Черкас та Черкаської області користуватись засобами електронного зв’язку та поштою. Інформуємо, що у зв’язку  зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та з метою попередження інфекції обмеженно доступ до приміщень центрів обслуговування платників області.

Звертаємо увагу, що за допомогою меню «Листування з ДПС»  приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до Головного управління ДПС у Черкаській області у форматі pdf (обмеження 2 МБ). Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

З Електронного кабінету також надано можливість подати заяви для отримання таких адміністративних послуг:

картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

Якщо виникли питання щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Наголощуємо, що працівники Контакт-центу ДПС, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0 800 501 007 (напрям 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. у черговому режимі.

Також працівниками  Головного управління ДПС у Черкаській області запроваджено сеанси телефонного зв’язку «Гаряча лінія».

Просимо з розумінням поставитись до ситуації!

Звертаємо увагу, що вся актуальна інформація розміщується на субсайті Головного управління ДПС у Черкаській області за посиланням: ck.tax.gov.ua та на сторінці у Facebook https://www. facebook.com/tax.cherkasy/

За інформацією сектору комунікацій Головного управління ДПС у Черкаській області.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *