У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України для запобігання поширенню коронавірусуCOVID-19 та запровадженням карантину повідомляємо, що на період карантину обмежується прийом громадян спеціалістами Пенсійного фонду, крім звернення за оформленням допомоги на поховання та призначення пенсії у разі спливу трьохмісячного терміну здати набуття права.
Водночас повідомляємо про можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісамивебпорталу Пенсійного фонду України, зокрема:
- подати заяву про призначення пенсії в «один дотик»;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користьособи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевіритивідомості про трудовудіяльність («Електроннатрудова книжка»), розраховані автоматично за даними персоніфікованого обліку з 1998 року;
- провести прогнознийрозрахунокмайбутньоїпенсіїзавіком за допомогоюсервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточненняданих в Реєстр(і) застрахованихосіб;
- подати звернення (пропозиціютощо);
- активуватипослугубезкоштовногоСМС-інформування (щодопризначення/перерахункупенсії;
- сплатистраховихвнесківроботодавцем та страхового стажу особи).
- Для вирішенняіндивідуальнихпитаньпропонуємотелефонувати за номерами «гарячих ліній» Черкаського відділу обслуговування громадян № 3 головного управління Пенсійного фонду Українив Черкаській області:
- (0472) 63-17-33
- (0472) 63-19-90
- Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області закликає громадян України бути обережними та дотримуватись рекомендацій, які викладені на створеній Урядом інформаційній сторінці:«Що треба знати про новий коронавірус?».
- https://covid19.com.ua/#rec165642605