02.05.2024      134      0
 

Прозорість і підзвітність – це необхідність сьогодення: відбулося чергове засідання робочої групи


З метою моніторингу та контролю за належним використанням бюджетних коштів відбулося чергове засідання районної робочої групи “Прозорість і підзвітність”.

Проаналізували закупівлі виконавчого комітету Мліївської сільської ради, вартість яких становить понад 100 тисяч гривень, здійснені у поточному році, та заплановані закупівлі на цей рік.

Більшість тендерів стосувалася оплати за електричну та теплову енергію, а також влаштування системи вентиляції в укритті.

Реагуючи на запити громадськості, розглянули закупівлю, здійснену у минулому році, щодо влаштування укриття до 100 осіб. У поточних цінах станом на 06.04.2023 вартість робіт відповідно до розробленої кошторисної документації склала 2610,319 тисяч гривень. Вказана документація пройшла експертну оцінку. Наступним етапом був розгляд комерційних пропозицій та укладення договору. Закупівля здійснювалася без застосування відкритих торгів товару відповідно до абзацу 4 підпункту 3 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі“, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.

Тримаємо і далі під пильним контролем питання раціонального використання бюджетних коштів. Сподіваємося на принципову позицію органів місцевого самоврядування та їх комунальних підприємств під час проведення закупівель.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *