Швидше, простіше, зручніше, доступніше. Саме таким має бути доступ до інформації про туристичні магніти області. Перший крок – розробка спеціальних буклетів про наші туристичні об’єкти, які вже можна знайти на автозаправках, повідомив очільник області Олександр Скічко.
– Головне, щоб туристи не займалися пошуком інформації, – щоб вона сама їх знаходила, – підкреслив він. – Так виникла ідея розробити спеціальні буклети про наші туристичні об’єкти, які можна знайти на автозаправках. Усе – в радіусі максимум 50 км. І кожен, хто має час, може по дорозі заїхати в нове для себе й цікаве місце. Від нас – вся необхідна інформація: назва й зображення туристичного об’єкта, а також QR-код із переходом на Google-карту, щоб відразу прокласти маршрут і не витрачати час на пошук. Від вас – час і бажання відкривати нові #місця_сили.
Партнером проекту виступила WOG. Тож відтепер на всіх її автозаправках у Черкаській області можна заправитися не тільки пальним та їжею, але й туристичними враженнями, підсумував голова ОДА Олександр Скічко.
За інформацією пресслужби Черкаської ОДА