07.05.2020      315      0
 

Органи влади об’єднують зусилля, щоб запобігти та протидіяти домашньому насильству


Для швидкого, доступного та оперативного реагування на випадки вчинення насильства Міністерство внутрішніх справ розробило Чат-бот @police_helpbot, який діє в месенджері Telegram та акумулює всю необхідну інформацію про домашнє насильство. Чат-бот може:

– допомогти викликати служби допомоги (поліцію та «швидку допомогу»);

– роз’яснити, що таке домашнє насильство та як протидіяти цьому явищу, повноваження органів і установ, які здійснюють заходи із запобігання домашньому насильству;

– надати контакти інших служб допомоги;

– переадресувати на спеціалістів безоплатної правової допомоги, які нададуть юридичну консультацію в онлайн-режимі.

Мінсоцполітики як спеціально уповноважений орган у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, який формує і реалізує державну політику у цій сфері та координує діяльність суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, забезпечує Чат-бот @police_helpbot контактами загальних та спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі.

Ви не одні! Обов’язково звертайтеся за допомогою. Діє цілодобова безкоштовна гаряча лінія:

З мобільних телефонів – 116 123
Зі стаціонарного телефону – 0 800 500 335

Довідково

Громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах, яким стало відомо про вчинення домашнього насильства, зокрема, якщо постраждалими особами стали або можуть стати діти, зобов’язані невідкладно повідомити про це до районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад, уповноважених підрозділів органів Національної поліції України або до цілодобового Кол-центру з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, який працює на базі державної установи „Урядовий контактний центр” за номером 15-47.

За І квартал 2020 року суб’єктами взаємодії зафіксовано 46 997 звернень з приводу домашнього насильства, що на 48% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року (31 735 звернень), з них: від дітей надійшло 420 звернень, що становить 0,8% від загальної кількості; від жінок – 40 200 звернень, що становить 85% від загальної кількості; від чоловіків – 6 377 звернень, що складає 13,6% від загальної кількості звернень. Обліковано 103 звернення щодо вчинення домашнього насильства стосовно осіб з інвалідністю.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *