17.03.2021      240      0
 

В Україні стартувала інформаційна кампанія для дітей та молоді Global Money Week


Сьогодні в Україні розпочалась міжнародна інформаційна кампанія з фінансової обізнаності Global Money Week (Всесвітній тиждень грошей). У цьому році очікується участь понад 100 країн. Національний банк став офіційним координатором заходів Global Money Week 2021 в Україні.   

Ключова тема цьогорічного святкування – “Бережіть себе, бережіть свої гроші”. Адже в умовах пандемії важливо піклуватися про здоров’я та залишатися фінансово стійким.

“У 2021 році Україна увосьме долучається до святкування Всесвітнього тижня грошей. У школах та університетах різних регіонів України заплановані просвітницькі заходи, спрямовані на підвищення обізнаності дітей і молоді про фінансову сферу та управління особистими фінансами. Це допоможе їм у майбутньому бути впевненими користувачами фінансових послуг та приймати зважені фінансові рішення”, – наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.

Відсьогодні та до 21 березня в Україні в межах Global Money Week триватимуть заходи для школярів, для студентів – із 22 до 28 березня. У цілях безпеки та в знак солідарності з іншими країнами рекомендовано онлайн-формат заходів.

Насичену програму навчально-пізнавальних та інтерактивних заходів на фінансові теми для дітей і молоді традиційно підготував Національний банк України спільно з Проєктом USAID “Трансформація фінансового сектору”. Участь у заходах візьмуть активні учні й студенти, запрошені Міністерством освіти і науки України. До уваги дітей та молоді будуть представлені інтерактивні заняття і вебінари за участю фахівців Національного банку засобами онлайн-сервісу вебконференцій Zoom, вікторини, флешмоби, конкурси та інші активності в соціальних мережах.

“Проєкт із радістю підтримує ініціативи Національного банку України, спрямовані на підвищення фінансової обізнаності молоді. Ми  впевнені, що покращення фінансових знань сприятиме відновленню довіри громадян до фінансового сектору та стане підґрунтям для подальшого зростання економіки”, – прокоментувала Юлія Вітка, заступниця керівника Проєкту USAID “Трансформація фінансового сектору”.

Родзинкою цьогорічного святкування є конкурс шкільних відеоробіт “Гривня! Камера! Мотор!”, який проводиться уперше. Учні 2–11 класів матимуть змогу підготувати короткий відеоролик або комікс на тему “Майбутній світ грошей та розрахунків”.

Дізнатися більше про святкування Global Money Week, ознайомитися з ідеями заходів, навчальними матеріалами з фінансової обізнаності, програмою заходів НБУ для школярів і студентів можна на тематичному сайті.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *