22.11.2024      12      0
 

«Діалог влади та бізнесу»: в межах комунікаційної платформи обговорили кадрові питання


Під час щотижневої платформи "Діалог влади та бізнесу" порушили питання кадрового забезпечення

Проєкт «Діалог влади та бізнесу» продовжує збирати представників приватного бізнесу та влади для вирішення пріоритетних питань на Черкащині. Цього разу увагу зосередили на темі співпраці з центрами зайнятості для подолання кадрових викликів. Про це інформують у департаменті регіонального розвитку Черкаської ОВА.

Захід відбувся під головуванням заступника начальника ОВА Олександра Турченяка. Участь у ньому також взяли директор Черкаського обласного центру зайнятості Олександр Джур і його заступниця Марина Сорокіна.

Під час діалогу розглянули питання щодо активних програм компенсацій, спрямованих на стимулювання працевлаштування, підтримки бізнесу і соціальної інтеграції окремих категорій громадян.

– Сьогодні служба зайнятості є сервісною установою та надає послуги роботодавцям для укомплектування вакансій, – розповів під час зустрічі очільник обласного центру зайнятості. – Установа компенсує роботодавцям виплати за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб, ветеранів, осіб із інвалідністю та інших категорій, а також допомагає консультаційно та фінансово започатковувати та розвивати власну справу. 

Також під час зустрічі присутні ознайомилися із планами урядової підтримки у 2025 році щодо реалізації державних програм.

– Уряд України активно сприяє підприємцям через низку програм, фінансування яких на 2025 рік складатиме 36 млрд гр, – додав Олександр Джур. – Серед ключових програм, фінансування яких продовжили, – «Доступні кредити 5-7-9», «Національний кешбек 10%», «Промисловий кешбек 15%», «Програма 25% компенсації вартості української сільгосптехніки», «Програми грантів на старт справи для мікро- і малого бізнесу», «Гранти для виробників переробної галузі».

Нагадаємо, зустрічі влади та бізнесу в Черкаській ОВА проводять щотижня в межах комунікаційної платформи «Діалог влади та бізнесу». Анонси розміщують на офіційних порталах. На минулій зустрічі учасники представили платформу «ПУЛЬС», розроблену для збору зворотного зв’язку від бізнесу про взаємодію з державою для підвищення якості послуг.

За інформацією Черкаської ОВА.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *