Допомога внутрішньо переміщеним особам, ветеранам АТО, учасникам ООС, прийом звернень із «гарячої лінії» МОЗ, обробка звернень громадян через урядову «гарячу лінію» 15–45. Так допомагають черкащанам у Черкаському обласному контактному центрі, який створили у квітні 2013 року.
Фахівці контактного центру працюють цілодобово, консультуючи з різних питань. Основний напрямок роботи – це обробка звернень громадян, щотижня в середньому отримують близько 300 запитів за «гарячою лінією» 15–45.
За словами керівниці Черкаського контактного центру Лариси Ходаковської, у Центрі приймають звернення, які надходять в урядовий контактний центр, і направляють в органи виконавчої влади для вирішення питання заявників.
Черкащан найбільше турбують питання соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров’я. В обласному контактному центрі не лише відповідають на телефонні звернення, консультують людей, а й допомагають тим, хто опинився в складній життєвій ситуації.
«Коли лише почалася пандемія коронавірусу, люди похилого віку не мали можливостей елементарно вийти в магазин чи аптеку. Тож завдяки комунікації контактного центру, підприємців і волонтерів удалося забезпечити таких людей найнеобхіднішим», − зазначає заступниця голови Черкаської ОДА Лариса Кошова.
Спочатку в Центрі займалися лише зверненнями громадян. Із 2014 року стали допомагати внутрішньо переміщеним особам: приймали і розселяли людей з Автономної Республіки Крим, Донецької та Луганської областей, допомагали влаштуватися на місцях, оформити певні документи, зареєструватися за місцем проживання, отримати тимчасове житло й усі види державної соціальної підтримки, зокрема пенсії, допомогу, послуги з працевлаштування, доступ до медичного обслуговування, організацію навчання та виховання дітей у дошкільних та шкільних навчальних закладах; допомагали також у відновленні втрачених документів.
У 2015 році на базі закладу було створено відділ «Центр допомоги учасникам АТО», адже воїни, які приходили з передової, потребували підтримки. Тут допомагають написати заяву на допомогу, відновити документи, вирішити земельні питання, спрямувати до відповідних органів, роз’яснити.
З березня 2020 року, коли розпочалася епідемія коронавірусу в Україні, на базі контактного центру запрацювала «гаряча лінія» (0-800-508-876), де надають актуальну інформацію з протидії поширенню коронавірусу на Черкащині.
Із листопада 2020 року Черкаський обласний центр долучився до співпраці зі Всеукраїнським контакт-центром з протидії поширенню COVID-19 від МОЗУ (0-800-60-20-19), де опрацювують звернення від громадян, які через CRM-систему надходять на розгляд у регіон.
Крім того, під час пандемії та карантинних обмежень Черкаський обласний контактний центр активно співпрацював із волонтерами та громадськими організаціями, такими як «Спільнодія Черкащини», «Допомога поруч», «Центр гостинності», БО «Благодійний фонд “Родина ЛГ”», забезпечуючи комунікацію між заявниками та відповідними структурами.
− Ми почали працювати в буремний час для нашої країни. Відтоді займаємося підтримкою громадян, зверненнями. Нині співпраця налагоджена з усіма підприємствами та установами, усіма територіальними громадами та районними державними адміністраціями. Ми постійно на зв’язку з людьми, − каже Лариса Ходаковська.
За інформацією пресслужби Черкаської ОДА