Завершений ремонт злітно-посадкової смуги, можливо, дозволить незабаром приймати малі літаки. Для цього потрібно погасити заборгованість та нанести маркування. Про це сказав на прес-конференції в Черкаському аеропорту голова Черкаської ОДА Олександр Скічко.
Аеропорт має обмеження. Наприклад, один із найпопулярніших пасажирських літаків світу – Boeing 737-800 – він зможе приймати лише раз на добу. Судна, які тут сідатимуть, мають бути до 60 тонн.
«Поки що є тільки злітно-посадкова смуга, і та з обмеженнями. Аеропорт у комплексному розумінні – руліжна доріжка, перон, світлосигнальне обладнання, аеровокзал – потрібно реконструювати. Сума інвестицій – понад 320 млн грн. Частина з цих проектів у 2022 році буде подана на фінансування в ДП «Укрінфопроект», – каже Олександр Скічко.
Щодо слідства. НАБУ у 2018-му та ГУНП у Черкаській області в 2019-му відкрили кримінальні провадження. Проводилася експертиза, яка показала, що всі роботи були виконані в повному обсязі. Проте на цьому розслідування не завершилося: наразі здійснюється інша експертиза щодо відповідності проекту технічному завданню.
«Що буде далі, покаже час. Скільки коштів вкладати і чи робити це, вирішувати Черкаській обласній раді», – пише Олександр Скічко у «Фейсбуці».
Ситуація аеропорту «Черкаси» у цифрах:
129 млн грн – вартість проекту;
126 млн грн – сума вкладених коштів;
12,8 млн грн – борги аеропорту;
15,5 млн грн – потреби в додатковому обладнанні, щоб він почав приймати пасажирські судна.
За інформацією пресслжби Чекаської ОДА