23.12.2020      292      0
 

Обіцяна підтримка: жителі Черкащини отримають «карантинну» допомогу від Президента


До 8 тисяч гривень одноразової допомоги отримають підприємці та працівники області. Гарантовані державою кошти всім сплятять до середини січня. Про це у ході брифінгу в ОДА повідомив начальник управління економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації Дмитро Пивак.

Зареєструвалися на отримання допомоги вже понад 300 тисяч українців. Загалом розраховувати на отримання виплати можуть близько мільйона фопівців та найманих працівників. Для здійснення проплат допомоги Міністерство соціальної політики отримало 13,7 млрд гривень з «ковідного фонду».

– За ініціативою президента буде реалізована така програма прямої допомоги підприємцям та працівникам, – відзначає начальник управління економічного розвитку Департаменту регіонального розвитку облдержадміністрації Дмитро Пивак. – Це непересічний кейс для нашої держави. Жодного разу в історії України під час кризи влада не здійснювала такої прямої виплати бізнесам та працівникам, які страждали від обставин. 8 тисяч гривень – це більше, ніж мінімальна зарплата. Обіцяні виплати підприємці та працівники почали отримувати вже сьогодні. Наприкінці року у зв’язку із святковими днями можуть бути певні нетривалі затримки у здійсненні виплат. Ті, хто зареєструється у системі після 21-22 грудня, зможуть отримати виплати вже після нового року ближче до Різдва 7 січня.

Зареєструватися на отримання виплати можна до 31 грудня. Одноразову матеріальну допомогу в розмірі до 8 тисяч гривень зможуть отримати:
наймані працівники, які займані на підприємствах, робота яких обмежується в карантин;
фізичні особи – підприємці, робота яких обмежується в карантин.

Перед зверненням за отриманням одноразової допомоги необхідно:
мати відкритий банківський рахунок в банку за стандартом IBAN;
підключитися до Порталу Дія.

Головним критерієм при заповненні заяви є вірний КВЕД підприємства, який зазначений першим у відомостях з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

У заяві про виплату одноразової матеріальної допомоги зазначається:

прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) особи, її дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта;
адреса місця проживання;
підтвердження відповідності застрахованої особи критеріям, передбаченим частинами першою та другою статті 2 закону, що здійснюється шляхом проставлення відповідної позначки заявником;
номер банківського рахунка для виплати одноразової матеріальної допомоги – за стандартом IBAN.

Важливо, що усі застраховані особи, а це ті особи, за яких або які сплачували єдиний внесок у третьому кварталі цього року і середньомісячний заробіток яких не перевищував 30 тисяч гривень, отримають таку допомогу.

За інформацією пресслужби Черкаської ОДА 


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *