05.09.2025      102      0
 

Чат-бот єОпора: Швидка допомога після ворожих атак та підтримка для ВПО


На фото - телефон з чат-ботом "єОпора"

У столиці запрацював новий сервіс — чат-бот єОпора. Сервіс створений для допомоги людям, чиє житло постраждало від війни, а також для тих, хто був вимушений залишити дім і знайшов прихисток у столиці. 

Міністерство розвитку громад та територій України підтримало цей важливий крок та приєдналось до подальшої інтеграції сервісу у національну платформу єОпора, яка нині розробляється.

– Не залишайся наодинці з наслідками воєнного злочину! У тебе єОпора – слова, які бачить користувач, коли вперше відкриває чат-бот.

Як наголосив віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій України Олексій Кулеба, важливо, щоб в критичний момент люди могли миттєво отримати важливі контакти, покрокові алгоритми дій і швидко зорієнтуватися у складній ситуації.

– Київ неодноразово перебував під комбінованими російськими атаками. У критичні моменти, коли люди відчувають розгубленість і вразливість, важливо мати своєчасну та широку підтримку. Наше завдання — щоб ніхто не залишався сам на сам із проблемами та мав максимальний доступ до життєво необхідної інформації.  Дієві та перевірені практики важливо масштабувати, тому подальші плани — розширити дію сервісу на інші регіони України, — зазначив Олексій Кулеба.

єОпора — це відкритий майданчик і зручний навігатор, який об’єднує державні та недержавні ініціативи, міжнародні організації та благодійні фонди. Усе потрібне зібрано в одному місці, щоб людям було простіше орієнтуватися та отримувати допомогу.

Що пропонує чат-бот єОпора:

  • покрокові інструкції дій у надзвичайних ситуаціях, зокрема під час ворожих атак;
  • контакти районних штабів, які розгортаються після обстрілів;
  • інформацію про державні програми, зокрема єВідновлення, а також про підтримку від міста Києва і міжнародних фондів;
  • контакти організацій, що надають безоплатну правову та психологічну допомогу;
  • поради та довідкову інформацію для адаптації внутрішньо переміщених осіб у столиці.

Чат-бот стане корисним не лише безпосередньо після атаки. Він допоможе киянам і тим, хто знайшов прихисток у столиці краще орієнтуватися у системі підтримки та легше долати побутові виклики.

Скористатися чат-ботом можна у Telegram за посиланням: @eopora_bot або https://t.me/eopora_bot

За інформацією Міністерства розвитку громад та територій України


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *