У дорожній галузі цьогоріч підготували міцний фундамент для подальших важливих змін.
Голова обласної адміністрації Роман Боднар на своїй сторінці у Facebook окреслив принципові рішення та плани розвитку дорожньої галузі цього року. Це зокрема:
- перелік об’єктів зменшується, але він сформований виключно з урахуванням реальних потреб місцевих громад;
- запроваджуємо системний моніторинг перебігу ремонтних робіт не лише по факту, а й у процесі укладання полотна;
- а якщо посилюємо контроль, то і зростає відповідальність за якість робіт, зокрема: за недотримання технічних завдань і вимог до якості матеріалів;
- у процесі тендерних закупівель детально вивчатимемо бекграунд учасників торгів, достовірність наданої ними інформації, прискіпливо перевірятимемо “фірми” без власної техніки та мінімальною кількістю працівників;
- на підрядників у 2020-му чекає GPS-моніторинг за роботами по зимовому утриманню доріг;
- під час проведення відкритих торгів унеможливлюватимемо недоброчесну конкуренцію, зокрема шляхом встановлення антидемпінгових вимог.
– Загалом у 2020-му маємо, як мінімум, забезпечити проїздність на місцевих дорогах, продовжити капітальні ремонти, відремонтувати 30 мостів. А вже у 2021-му році основний акцент зробимо на капітальні та середні ремонти. Кардинальних змін за 1 рік обіцяти не буде ніхто, але динаміка покращень зросте в рази! – зазначив очільник області.
За інформацією прес-служби Черкаської обласної державної адміністрації.