21.07.2020      840      0
 

Механізм у форматі «Кешбек» запрацює з 1 січня 2021 року


Головне управління ДПС у Черкаській області інформує майбутніх користувачів програмних РРО та покупців товарів (послуг), щоЗаконом України від 20.10.2019 року №128-ІХ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» запроваджено механізм перевірки та компенсації  «кешбек».

Поняття кешбек передбачає, що споживач, який зробив покупку та отримав чек, має можливість перевірити його. Якщо чек не фіскалізований (тобто, не зареєстрований в податкових органах), то покупець зможе подати скаргу і повернути повну вартість придбаних товарів.

Отож, з січня 2021 року покупці сплативши за товар чи послугу від 850 гривень і більше та отримавши чек, окрім того, що зможуть його перевірити, також, зможуть його оскаржити, якщо такий чек був виданий з порушеннями.

Надіслати скаргу  можливо лише через Електронний кабінет платника податків, використовуючи при цьому кваліфікований електронний підпис.

В скарзі повинно бути зазначено:

– прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, номер засобу зв’язку;

– дата придбання товарів (робіт, послуг);

– найменування та вартість придбаних покупцем товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця, адреса господарської одиниці продавця або адреса місця придбання товарів;

– у разі придбання товарів через Інтернет – також зазначають сайт;

– перелік документів, отриманих покупцем (споживачем) від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою);

– інформація про розрахунковий документ;

– номер банківського рахунку покупця (споживача), на який може бути перерахована компенсація.

Також до скарги обов’язково додають електронні копії документів або копії документів, отримані шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом із придбаним товаром (роботою, послугою), про які йдеться у скарзі.

Після перевірки податковими органами скарги та застосування штрафних (фінансових) санкцій до порушника, покупець отримає свою компенсацію (“кешбек”), яка складе 100 % вартості придбаних товарів (робіт, послуг), зазначених у скарзі.

Наголошуємо покупцям, що отримана ними компенсація не включається до оподатковуваного доходу фізичної особи, тобто з отриманої суми податок на доходи фізичних осіб та військовий збір не сплачуватиметься.

Крім того, пропонуємо платникам податків ознайомитись з актуальною інформацією з питань впровадження програмних РРО в створеному ДПС України банері «Програмні РРО» на офіційному вебпорталі за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/.


Ваш комментарий

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *