15.04.2019      Коментарі Вимкнено до Апарат

Апарат

Адреса для листування: вул. В’ячеслава Чорновола, 157, м. Черкаси, 18003
e-mail: [email protected]

Структура:

Керівник апарату
ПЛАХОТНА Аліна Станіславівна
Тел.: (0472) 643-333;
e-mail: [email protected]

Відділ з питань управління персоналом
Начальник відділу –
СЕРБІНА Ольга Михайлівна
Тел.: (0472) 643-333;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) реалізація державної політики з питань управління персоналом у райдержадміністрації;
2) забезпечення здійснення керівником державної служби своїх повноважень з питань управління персоналом;
3) забезпечення організаційного розвитку райдержадміністрації;
4) добір персоналу райдержадміністрації;
5) розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників райдержадміністрації; 
6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
7) організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом в структурних підрозділах райдержадміністрації зі статусом юридичних осіб публічного права;
8) документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.

Відділ юридичного забезпечення та запобігання і виявлення корупції
Заступник начальника відділу –
МАЗУРЕНКО Наталія Станіславівна
Тел.: (0472) 643-333;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог законодавства, інших нормативних актів районною державною адміністрацією, державними службовцями та посадовими особами структурних підрозділів та апарату під час виконанання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, а також представлення інтересів районної державної адміністрації в судах.
2) Підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання і виявлення корупції.
3) Проведення інформаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції.
4) Здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.
5) здійснення контролю за дотриманням антикорупційного законодавства.

Відділ документообігу
Начальник відділу –
ЛУКАШЕНКО Алла Анатоліївна
Тел.: (0472) 643-492; (0472) 641 280; (0472) 642-583;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) забезпечення єдиного порядку документування управлінської інформації та роботи з документами  в райдержадміністрації незалежно від форми їх створення;
2) організація діловодних процесів із вхідною та вихідною кореспонденцією;
3) підготовка та документаційний супровід засідань колегії, нарад за участю голови райдержадміністрації;
4) коригування текстів проектів розпоряджень райдержадміністрації та перевірка правильності їх оформлень відповідно до нормативних документів про порядок підготовки проектів розпоряджень райдержадміністрації;
5) організація документообігу, формування справ, їх зберігання та підготовка для передавання на державне зберігання;
6) забезпечення технічного контролю за термінами проходження службових документів у апараті райдержадміністрації.

Відділ контролю
Начальник відділу –
КОТЛЯР Людмила Григорівна
Тел.: (0472) 643-492; (0472) 641 280; (0472) 642-583;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в частині здійснення ними повноважень місцевих держадміністрацій, та органами місцевого самоврядування в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади (далі – територіальні органи центральних органів виконавчої влади та органи місцевого самоврядування) актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій (далі – документи) та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;
2) підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
3) інформування голів обласної та районної державних адміністрацій про стан виконання документів та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Відділ організаційної роботи
Начальник відділу – вакансія
Тел.: (0472) 643-333;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) забезпечує взаємозв’язки голови, першого заступника та заступників голови, керівника апарату райдержадміністрації із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, виконавчими комітетами сільських рад, з підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності;
2) за дорученням керівника апарату райдержадміністрації опрацьовує та подає голові райдержадміністрації аналітичні, довідкові та інші необхідні матеріали;
3) за пропозиціями структурних підрозділів райдержадміністрації, погодженими у відповідному порядку із заступниками голови райдержадміністрації, керівником апарату райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов’язків) готує проєкти планів роботи райдержадміністрації (на рік, квартал, місяць) та забезпечує контроль за їх виконанням;
4) формує оперативні плани заходів, що проводяться райдержадміністрацією протягом тижня;
5) забезпечує підготовку проектів службових документів з питань, віднесених до компетенції відділу, готує до них аналітичні довідки та інші необхідні матеріали;
6) розробляє проекти розпоряджень райдержадміністрації з питань,
що належать до компетенції відділу;
7) здійснює організаційне та матеріально-технічне забезпечення підготовки та проведення до засідань колегії, координаційних нарад райдержадміністрації, інших заходів, що проводяться головою райдержадміністрації, його заступниками, керівником апарату райдержадміністрації, робочих поїздок в населені пункти району;
8) забезпечує ведення протоколів засідань колегій, координаційних нарад та інших заходів, що проводяться керівництвом райдержадміністрації;
9) координує роботу щодо підготовки і проведення структурними підрозділами райдержадміністрації робочих нарад, семінарів, “круглих столів”, масових заходів за участі голови райдержадміністрації, його першого заступника та заступників, керівника апарату райдержадміністрації;
10) здійснює моніторинг роботи консультативних, дорадчих органів, утворених при райдержадміністрації; надає, у разі необхідності, методичну та організаційну допомогу створеним головою райдержадміністрації консультативним, дорадчим та іншим допоміжним органам у виконанні ними своїх повноважень;
11) розглядає заяви, звернення громадян, які надходять до райдержадміністрації з питань, віднесених до компетенції відділу;
12) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, регламентом райдержадміністрації, розпорядженнями і дорученнями голови, заступників голови та керівника апарату райдержадміністрації.

Відділ фінансово-господарського забезпечення
Начальник відділу –
КОЦУКОНЬ Людмила Миколаївна
Тел.: (0472) 643-333;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) ведення бухгалтерського обліку і складення фінансової, бюджетної та іншої звітності райдержадміністрації в межах повноважень відділу, передбачених законодавством;
2) відображення в регістрах бухгалтерського обліку інформації про господарські операції, відомості про які містяться в первинних документах;
3)  забезпечення дотримання вимог бюджетного законодавства під час реєстрації взятих бюджетних зобов’язань, здійсненні платежів за такими зобов’язаннями;
4)   участь у здійсненні контролю за наявністю і використанням майна, фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів;
5) надання користувачам фінансової звітності повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансовий стан та результати діяльності районної державної адміністрації.

Відділ ведення Державного реєстру виборців
Начальник відділу –
МІНЕНКО Наталія Олегівна Тел.: (0472) 644-386;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення   запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних  виборців, що  містяться в базі даних Реєстру (далі – персональні дані Реєстру); знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” (далі – Закон) та рішеннями    розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням   візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;
2) веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, встановленим розпорядником Реєстру;
3) забезпечує відповідно до законодавства захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”;
4) визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму (зазначає закордонний округ) та номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець;
5) в установленому законом порядку розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю;
6) проводить у разі потреби перевірки  відомостей про особу, зазначених у заяві  про  включення до Реєстру чи зміну її   персональних  даних,  внесених до Реєстру;
7) надсилає на виборчу адресу виборця  повідомлення про його включення до Реєстру за формою,  встановленою розпорядником Реєстру;
8) надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру;
9) надає на письмовий запит виборця, поданий у встановленому Законом порядку, відповідну інформацію з Реєстру;
10) здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;
11) забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях, дільницях референдуму відповідно до законодавства;
12) здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси;
13) виготовляє іменні запрошення виборцям на вибори чи референдуми у випадках, передбачених законодавством;
14) отримує від дільничних виборчих комісій відомості про зміни, внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання згідно визначеного  у Законі порядку;
15) проводить перевірку звернень політичних партій, розглядає запити виборчих комісій в установленому Законом порядку;
16) надає необхідну інформацію на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;
17) надає в установленому законом порядку  статистичну  інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;
18) проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;
19) формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за  наданими суб’єктами їх внесення відомостями;
20) здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній  основі;
21) вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів;
22) передає до Центральної  виборчої комісії зміст  рішень  та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках;
23) здійснює налаштування та супроводження програмного та технічного забезпечення Реєстру;
24) здійснює інші  функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

Сектор з питань мобілізаційної роботи
Завідувач сектору –
КУЛИК Дмитро Петрович
Тел.: (0472) 643-333
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
забезпечення реалізації державної політики у галузях мобілізаційної роботи,  здійснення заходів з мобілізаційної підготовки, мобілізації.

Відділ з питань розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації
Начальник відділу –
ПІВТОРАК Юлія Василівна
Тел.: (0472) 643-333;
e-mail: [email protected]

Основні завдання:
1) реалізує державну політику з питань роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації;
2) організовує та забезпечує належне виконання вимог, встановлених
Законом України “Про доступ до публічної інформації” та “Про звернення громадян”;
3) забезпечує безперешкодну реалізацію громадянами наданого їм
Конституцією України права направляти індивідуальні чи колективні, письмові звернення або особисто звертатися до органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк;
4) забезпечує належний розгляд звернень громадян керівництвом
райдержадміністрації;
5) формує підготовку довідок, звітів, інформації про роботу з доступу
до публічної інформації та із зверненнями громадян;
6) забезпечує окремий облік запитів на публічну інформацію,
розпорядником якої є райдержадміністрація та контроль за дотриманням строків їх розгляду відповідно до вимог чинного
законодавства;
7) здійснює прийом, реєстрацію та попередній розгляд пропозицій
(зауважень), заяв (клопотань) скарг громадян, які надходять до
райдержадміністрації;
8) розробляє графіки проведення та забезпечення належної організації особистих (у тому числі виїзних) прийомів громадян головою райдержадміністрації, першим заступником та заступниками голови райдержадміністрації;
9) здійснює перевірку звернень громадян на відповідність їх вимогам статті 5 Закону України “Про звернення громадян”, у разі її порушення повертає заявникам звернення без розгляду. Надає консультації та роз’яснення громадянам, які звертаються до райдержадміністрації, щодо порядку розгляду їх питань;
10) здійснює попередній розгляд звернень, готує проекти резолюцій
голови райдержадміністрації, а також розглядає проекти відповідей на звернення та надає їх на підпис керівництву;
11) отримує від виконавців інформаційні довідки, пояснення та інші
матеріали стосовно розгляду звернень громадян, оцінює фактичний стан виконання доручень голови райдержадміністрації, його першого заступника та заступника, керівника апарату райдержадміністрації, про що їм доповідає;
12) систематично вивчає пропозиції, заяви і скарги громадян, виявляє причини, що їх породжують, а також найбільш гострі суспільно значущі проблеми, які вимагають негайного вирішення, та інформує голову районної державної адміністрації, його першого заступника, заступника, керівника апарату районної державної адміністрації;
13) готує матеріали про стан роботи із зверненнями громадян для
їх періодичного розгляду на засіданнях колегії районної державної
адміністрації;
14) здійснює передбачені законом галузеві повноваження;
15) здійснює інші передбачені законом повноваження.